Real Time Analytics

Livet På En Kant

När det känns som att man blir äten på

Publicerad 2015-04-16 11:51:48 i Vanlig vardag,

Har ni tänkt någon gång på känslan av när andra människor äter av en. När man bjudit till och sedan blir utsugen på energi, uppäten och sedan känner sig utnyttjad. Människor som vill ha mer och mer och mer. Ett vänligt litet tack kommer inte ens på listan tillbaka. Go fuck yourself, säger jag. 

Jag är alldeles för snäll. I mångt och mycket på många plan. Hårt och jag är ledsen, men de två senaste har jag packat ihop i ett litet paket och lagt upp på en hylla. Ni har ätit tillräckligt. Ja, jag kanske är lite bitter idag, eller åtminstone låter som det, men ut med det gamla och in med nytt. Det är lite som i garderoben. Slänger man inte, får man inte plats med nytt. Hejdå gamla "vänner". Jag har nya nu. De måste få plats. Och vad gäller de två som åkte ut. Det finns nya att äta på, men jag lovar - ni kommer aldrig att möta någon som mig igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela