Real Time Analytics

Livet På En Kant

Middag ikväll

Publicerad 2015-04-24 10:51:31 i Vanlig vardag,

Ikväll blir det middag hemma. Först skulle jag iväg, men det ändrades till middag hemma istället. Det blir nog trevligt. Jag ska bara komma på något gott att äta. Det brukar jag ju göra. Resten av dagen ska jag fixa med en massa annat. 

Jag har också kommit på en suverän idé för vad jag ska hitta på i framtiden. Ja, alltså förutom att sälja hästsakerna.  Ni tror väl inte att jag kan överleva genom att bara göra en sak?

Ikväll ska jag iaf ha trevligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela