Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mot vidare äventyr!

Publicerad 2014-09-14 22:12:36 i Vanlig vardag,

Livet är fullt av spänning och jag känner mig verkligen på G.Jag älskar att sälja mina saker. Det bara är så. Kanske beror det på att jag tycker om det jag säljer.
 
Nu ska jag sova. Imorgon är en ny dag och den kommer att innebära packning av paket som ska skickas till Sverige. Det här är bara såååå spännande. Jag har kontaktat en tillverkare för lite mer samples också. Jag har en stark känsla av att jag kommer att behöva det inför vad som komma skall.
 
Jag vill faktiskt poängtera här attt det är altifrån lätt att köpa in saker från tillverkare och sälja vidare, men jag LÄR mig. Jag blir BÄTTRE. En bra sak jag är född med är ett jävlar anamma, mod och vilja att lyckas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela