Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket att fixa och mycket planering

Publicerad 2014-05-05 17:27:23 i Vanlig vardag,

Det känns som att jag gör inget samtidigt som jag gör allt. Allt måste planeras och donas och fixas. Bit för bit börjar det falla på plats. Ju mer jag har fixat innan den sista maj desto lättare blir det sedan.
Idag började jag planera för min kommande verksamhet i Holland för det jag ska inleda behöver börja fixas redan nu. Det svåraste är att planera de närmaste, men det kommer väl eftersom här nu de sista veckorna jag har stallet. Lägenheten måste ju också fixas samt förvaring för lite hästsaker. Det blir en del som ni kanske förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela