Real Time Analytics

Livet På En Kant

Tror att jag hittat paradiset på jorden

Publicerad 2014-06-05 20:22:21 i Vanlig vardag,

Den som dör utan att ha besökt den här platsen missade något i sitt liv. Det går inte att beskriva denna plats med ord. Jag tog några bilder på vägen till affären, men den var typ 20 meter bort. Ikväll orkar jag nog inte gå mer. Det här är iaf bildbomben so far.
 
Utsikten från mitt fönster
och om jag vrider huvudet lite till höger
Utsikten från andra fönstret
Båtar som kommer på besök och lägger till i "våran" gästhamn
Jag fascineras fortfarande av norrmännens arkitektur
Kvällssolen ligger på på ön utanför mitt fönster, bilden är tagen utanför entrén till affären
Längre bort längs med den här vägen kommer jag att bo senare. Det är sjukt gulligt. Jag åkte bil här tidigare ikväll.
Mellan affären och jobbet
Det är lite kulligt i den här byn. Det bor tydligen inte mer än 2000 personer här, men jag har bott i småhålor förut.
Själva restaurangbyggnaden.
Allt på både höger och vänster sida tillhör restaurangen.
Uteserveringen
 
Sorry för lite dålig skärpa, men i den här stugan bor jag i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela