Real Time Analytics

Livet På En Kant

När jag tvärt vänder

Publicerad 2014-07-01 01:28:00 i Vanlig vardag,

Idag var den sämsta dagen ever som jag någonsin jobbat i en restaurang. Det är SÄLLAN jag gör fel annars, men idag har jag både gjort ett två och tre. Varför liksom? Jag kanske ska skita att ställa mig den frågan. Precis här och nu bestämde jag mig för något annat. Jag ska ändra attityd gentemot en sak och det ska jag göra nu. Bästa lösningen ur flera synvinklar. Det ger mig dessutom viss form av intelligent stimulans tillbaka.
 
Imorgon blir det till att fixa det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela