Real Time Analytics

Livet På En Kant

Boosta livet!!

Publicerad 2014-07-13 20:04:39 i Vanlig vardag,

Idag har jag kommit på det bästa sättet att boosta livet, humöret och ja, allt. Att jobba på ett ställe där folk kommer och parkerar båten precis vid serveringen har sina fördelar. Idag kom de snyggaste vi sett sedan vi kom hit tillbaka och de satte sig vid "mitt" bord. Det är sällan det händer, men jag tappade fan fokus alltså. Back till att vara 15 typ, men alltså ni anar inte....

Det finns verkligen hopp. Sist de var här var i torsdags så de lär komma tillbaka. Jag tänkte be att få en tur i båten som dricks, men de betalade till någon annan. Jag vet inte om det skulle kännas helt ok att nämna det när jag väl står där, men i tanken hade det varit skoj. Jaja, det är inte ens mitten av juli än. Det hinner nog lösa sig, annars dyker det väl upp annat av intresse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela