Real Time Analytics

Livet På En Kant

10.16 motionerat 2 hästar - check!

Publicerad 2014-02-09 10:24:28 i Vanlig vardag,

Idag känner jag mig pigg och fräsch igen.
Jag har redan hunnit motionera Hoppan och Simon. Det är verkligen olika typer av hästar. Hoppan har söt och näpen trav som skulle få vilken dressyr mupp som helst att dö at avund. Simon däremot har en galopp för gudarna och ser ut som vilken världscup häst i hoppning som helst.
Jag ska passa på nu när det går att vara ute att göra så mycket som möjligt. Det är hopplöst när det är isgata överallt.



Simon efter dagens tömkörningspass.

Nu är det Antes tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela