Real Time Analytics

Livet På En Kant

Varför göra livet enkelt?

Publicerad 2014-08-12 14:03:51 i Vanlig vardag,

Jag funderade igår när jag gick och la mig varför jag gjorde saker så krångliga. Jag kom inte fram till något vettigt svar. 
Nåväl, jdag tog jag iaf hjälp och har rådfrågat några personer. Jag blir inte riktigt klok på det jag letar. Nu ska det iaf bli ordning och reda. I min själ att jag ska klara detta.
Imorgon och på torsdag är jag ledig. Då ska jag ägna dagarna åt att äta chips, se färdig de  timmar på serien jag tittar på just nu och göra upp en ordentligt och realistisk plan. 
 
Nu jäklar får det vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela