Real Time Analytics

Livet På En Kant

Imorgon har jag jobb igen

Publicerad 2013-10-16 12:55:00 i Vanlig vardag,

I morse var dag 2 som jag inte hade något jobb och jag var redan då less. Sagt och gjort ringde jag och tog det erbjudandet som min chef gav mig i förrgår. Imorgon kväll ska jag jobba igen. Det är ingen idé att låta ett gäng muppar på en arbetsplats förstöra för mig. Jag vill fortfarande betala hyra och ha en inkomst, även om jag planerar att flytta under våren.
 
Sagt och gjort, imorgon är det dags för arbete.
 
I morse satt jag och tittade igenom ett gäng med bilder. Fatta hur sugen jag är på att åka tillbaka. Visserligen har jag planerat att åka till ett annat ställe. Jag tror att jag har hittat paradiset på jorden faktiskt. Nu blir ni nyfikna va!? =) Kommer inlägg med bilder om det stället senare. Här är bilderna jag satt och längtade mig bort genom i morse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela