Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mycket händer idag - håll utkik!

Publicerad 2013-11-15 07:48:37 i Vanlig vardag,

Idag händer det en massa saker.
 
Först nu på morgonen, eftersom jag tydligen ska vakna asatidigt numer, har jag suttit och gjort quotations på trosor. Närmare bestämt 7200 par. Jag hoppas på bra pris. Än så länge känns det bra. Jag har fått galet mycket förfrågningar på trosor. Fatta att det finns fler underklädesfetischister än jag. Det här känns bara så bra. Om det fungerar med den här leverantören skulle det vara perfekt. De är nämligen tillverkare. Det innebär att jag kan designa lite egna kläder samtidigt som jag kan köpa in deras befintliga modeller till bättre pris eftersom det inte är någon mellanhand.
 
Sedan händer det mer spännande. I promise att ni kommer att få veta under förmiddagen. Hihi!
Jag vet, nu undrar ni naturligtvis, men jag tycker ju om att vara hemlighetsfull så ni får helt enkelt vänta någon timme.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela