Real Time Analytics

Livet På En Kant

Blomoholic anfallen återkommer varje dag

Publicerad 2013-05-01 10:33:40 i Vanlig vardag,

Det går knappt att gå in i en butik för tilfället utan att komma ut med blommor. Dagen när jag hade köpt diverse blommor och sedan gick in Plantagen och höll i 28 penséer hejdade jag mig ändå. Jag lämnade penséerna i butiken och gick. Det höll till idag. Plantagen verkar ha förstått det här med att göda blomoholicars handlande och har idag öppet 9-21. Allt för att vi ska kunna köpa mera. Fast jag vet inte om vanliga affärer är bättre. De har ju blommor utanför för att locka in oss i butikerna också.

Det är ok. Blommor är vackra och jag älskar dem. Ena rosen nere vid stallet har tagit sig. De andra två är jag lite oroade för faktiskt. De ser inte alls ut att trivas, men de kanske tar sig på en vecka eller så.
 
Nu blir det iaf en tur till blomsterparadiset.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela