Real Time Analytics

Livet På En Kant

Negativist-Olle - en av mina personligheter

Publicerad 2013-03-16 21:39:00 i Vanlig vardag,

Jag skrev ju att jag skulle skriva om Negativist-Olle nu, men jag är galet trött och måste faktiskt sova. Däremot kan jag tala om för er att N-O är en  av mina personligheter har jag bestämt. Tack och lov har den åkt hem. Jag tycker inte om att ha besök av hen nämligen.

Nu blir det sova. Jag kan berätta om N-O imorgon när jag är pigg och glad igen. N-O ska inte komma på besök imorgon. Det kan jag iaf säga er. 
 
Negativist-Olle åkte när jag läste den här texten och jag rekommenderar er att göra detsamma: http://alskalivet.se/sida4.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela