Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min nästa affärside

Publicerad 2013-03-11 10:45:00 i Vanlig vardag,

Jag kan liksom inte bara sitta och inte utveckla saker vidare. Jag är redan inne på mina underkläder och det rullar på. Nästa sak jag ska satsa på är ridbyxor. Jag har hittat en återförsäljare och kommer att beställa så snart vi är överens. Den första beställningen som jag kommer att göra är med "samples" och kommer endast att komma i ett fåtal ex i stl 40. Jag har idag skickat en förfrågan om de har några i lager i stl 40 i modellen som jag i första hand är intresserad av.
 
Jag har även hittat en väst som jag vill beställa och trycka en stall-logga på. Det kan låta som att jag har storslagna planer. Vet ni vad det bästa är? I morse när jag satt ute med hunden kom jag på en "gratis" affärside. Den var faktiskt riktigt bra och dessutom hänger den ihop med mina kommande "jobb" som banbyggare. Jag tror att det här kan bli. Jag känner mig kreativ just nu. Förhoppningsvis håller det i sig ett bra tag framöver.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela