Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det här med att ställa om klockan - suck!

Publicerad 2013-03-31 06:44:08 i Vanlig vardag,

Smart nog så ställde jag klockan en timme tidigare i morse. Jag tänkte liksom till. När jag vaknade tittade jag ut, konstaterade att det var mörkare än det borde den "vanliga" tiden. I mitt nyvakna tillsånde besämde jag mig för att ställa fram klockan en timme. Smart va!

Insåg ganska fort att jag antagligen gjort något dumt och tog upp telefonen. Mycket riktigt, den hade ställt fram sig själv. =( Bara att kliva upp ändå. Inte konstigt att det var mörkare ute. Det ÄR ju en timme tidigare trots allt. Suck och stön! Hur tänker man ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela