Real Time Analytics

Livet På En Kant

B-kortslastbil

Publicerad 2013-03-24 10:46:54 i Vanlig vardag,

Nu blir det en utedag i stallet. Jag måste ta hand om mina stackars vintermisshandlade lädersaker. Det behövs verkligen göras.

Sedan blir det nog lite fika och så också. Dessutom måste jag planera lite fix som behöver göra i stallet. Det är alltid något som behöver fixas.

Jag har kommit på att jag måste lägga till en sak på min lista över min kommande mans egenskaper. Jag har kommit på att det är en fördel om han kan bygga en hästlastbil för B-körkort åt mig. Eller hur!? Det skulle vara en mycket bra och användbar egenskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela