Real Time Analytics

Livet På En Kant

Min nya inställning till män

Publicerad 2013-06-03 21:26:45 i Vanlig vardag,

Det känns helt plötsligt som att jag har en helt ny inställning till min. Det känns inte längre bittert eller så. I dagsläget har jag istället kommit så långt att jag har kontroll och nu är det mer så att jag kan välja och vraka lite. Det känns varken som att jag behöver någon och om den som nu är intresserad får faktiskt anstränga sig lite. Jag får nog återkomma lite till vad som är att anstränga sig.

Mitt "nya" liv är så bra. Det känns som att jag fått ett helt nytt liv. Mycket av det som jag någonsin önskat mig har jag fått. För ganska många år sedan kände jag mig alltid bitter. Då önskade jag att jag skulle bli en glad och trevlig person. Dit känner jag att jag kommit idag. Det är så himla bra. Sedan har jag en massa andra saker jag önskat mig och de är på gång både här och där.
 
Jag tror att allt blir bra och precis det jag önskar mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela