Real Time Analytics

Livet På En Kant

Betala utan trustpass! -Är som att ligga med någon okänd utan kondom

Publicerad 2013-07-30 07:58:00 i Vanlig vardag,

Ni kanske inte vet vad trustpass är. Det kan jag berätta för er. Det är ett betalningssystem som ger leverantören pengarna när jag fått varan levererad och godkänt den för betalning. Jag tycker det är super. Handlar man med utlandet står man helt blottad. Det är helt enkelt som att ligga med någon okänd utan kondom. 
 
Nu har jag betalat min första utlandsbetalning utan trustpass. Det känns helt otroligt. Jag älskar känslan. Jag har betalat en summa pengar till en okänd på andra sidan jordklotet och de ska skicka en vara. Den enda garantin jag egentligen har är att de vill göra mer business med mig och är seriösa. I annat fall har jag inte förlorat så mycket pengar. Från mitt privata konto endast en väldigt liten summa av 151 kr och några ören. Resterande drogs från mitt saldo på Paypal som numer efter betalningen är 0, men vad gör det. Jag har ju i och med det här öppnat för världen. När produkten kommer, för jag räknar med att den här leverantören inte tillhör den skalan av samlagspartner som hade kunnat ha HIV, och jag ser att produkten håller lovad kvalitet då kommer jag att vara jordens lyckligaste människa. Helt överlägset! På ett sätt kommer det att göra att mitt liv i framtiden kommer att se helt annorlunda ut och, viktigast av allt här, jag kommer ett steg närmare min dröm. Ni vet allt börjar ju med drömmen, sedan gäller det bara att fortsätta drömma tills det blir verklighet.
 
Det här är min dröm. Jag förstår att det inte är din, för vi är helt olika du och jag. Det känns som att jag är på väg att bestiga Mount Everest efter att ha varit nere på botten av Marianergraven. True fucking story!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela