Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ledig imorgon= secret stuff som händer!

Publicerad 2013-08-04 16:31:00 i Vanlig vardag,

Imorgon är jag ledig, men det betyder inte ledig. Det händer annat imorgon. Ni skulle aldrig tro om jag skrev det. Har tagit ett helomvändande beslut angående en sak och imorgon sker ett möte angående just det. Secret, secret och ändra blir det så att ni aldrig får reda på vad som hände direkt på eftermiddagen för då blir det inget av det hela, eller så blir det så att ni får reda på det när allt är spikat och klart. Isf kommer jag ändå inte orka med några frågor om det hela. 

Jag vet inte varifrån jag fick infalllet och först fick jag sjuk ångest när jag tänkte på det, men ju mer jag tänker på det desto mer rätt anser jag att det hela är. Det är liksom med mina principer och just nu är just de pricniperna helt emot vad jag själv anser är rätt. Jo, det handlar om hästarna.
 
Nu ska jag fortsätta vila. Det är sjukt varmt ute och tidigare idag efter jobbet låg jag och vilade, men det kändes som att jag skulle ha bränt mig ordentligt om jag legat kvar. 
 

Kommentarer

Postat av: Linnéa & Arwen

Publicerad 2013-08-04 20:53:54

Älska vädret hehe. SJukt fin blogg, med bra inlägg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela