Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vad gör man på en söndag?

Publicerad 2013-04-14 11:12:11 i Vanlig vardag,

Vad hittar man egentligen på på en söndag?
 
Det är liksom lite av en dödens dag. Själv ska jag iaf gå ner till stallet nu och pyssla lite. Sedan blir det till att göra lite annonser då jag sålt en del av det jag la upp tidigare i veckan. Det är verkligen lättsålt och jag är nöjd med att det flyter på.
 
Idag ska jag försöka rida en häst. Jag får se hur det fungerar. Jag har sjukt ont i kroppen och det är ju mindre bra, men men, det lär inte bli bättre av att jag bara sitter stilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela