Real Time Analytics

Livet På En Kant

I morse hatade jag min häst

Publicerad 2013-04-13 16:54:00 i Vanlig vardag,

I morse var jag så arg så jag grät. Jag hatar den där lilla hästen. Bara för att det regnat och hade blivit en pöl på vägen till hagen vägrade hon gå. Idiot-häst! Vi fick gå runt hela stallet för att komma till hagen.
 
Jag måste ta konflikten med henne. Det är inte roligt, men det måste göras snarast. Jag vill inte heller börja bråka då hon är rätt sparkig. Idag blir det lite träning på ridbanan för jag tror att det kan hjälpa i förlängningen. Får se hur många gånger jag tappar henne idag.
 
Jag har en plan med henne och hur jag ska göra. Jag ska berätta för er lite senare. Nu måste jag gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela