Real Time Analytics

Livet På En Kant

Dagens diss! - "uppgradera min mobil till en "ringa-telefon"?

Publicerad 2013-04-02 10:34:00 i Vanlig vardag,

Jag är less på de gånger man inte får svar på mail. Hur svårt ska det kunna vara? Det är sjukt irriterande och jag önskar få svar när jag skickar mail, sms och dylikt.

Nej, jag vet inte. Är det så att vi måste införa att man ska ringa med sin mobil igen? Det kanske är dags. Idag är det viktigare med facebook, mail och sms på telefonen än att faktiskt ringa. Jag tror jag ska se om jag inte kan uppgradera min mobil till en "ringa-telefon" igen. Tror ni det är möjligt? Undrar vilket nummer jag ska skicka smset som öppnar ringa-funktionen på telefonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela