Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag är sjukt less på smärtan nu

Publicerad 2012-10-20 20:46:55 i Vanlig vardag,

Nu är det tredje kvällen jag är här. Jag är sjukt less på att ha ont i benen. Det känns som att jag måste gå, vill stretcha göra vad fan som helst i hopp om att det ska bli bättre. Det blir det inte. =(

Jag har varit ute och gått - ingen skillnad.
Legat i sängen - ingen skillnad.
Försökt stretcha ut benen - ingen skillnad.

Det är ett fucking jävla konstantläge som inte vill sluta. Jag ger fan snart upp kampen om benen alltså. Let the devil inside me win! =(

Vad fan ska jag göra? Det känns konstant som den värsta smärtan när man förfrusit och håller på att tina. Har ni känt den någon gång? I tio-max tjugo minuter kanske. Pröva flera dagar - i sträck - konstant utan förbättring. Det är så sjukt frustrerande att ni anar inte.

Snart ska jag berätta om Marianne. Hon är om möjligt ännu mer frustrerande än Galna Ingeborg. Det är dock bättre än förra gången jag låg inne och delade rum med Prutt-Märta eller vad vi nu ska kalla henne. Det är tur att man inte får röka inomhus på sjukhus för då hade mitt rum sprängts den gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela