Real Time Analytics

Livet På En Kant

Lektion och Antestatus

Publicerad 2012-03-01 14:43:20 i Vanlig vardag,

Red lektion idag med Norton och det var väldigt nyttigt och roligt. Det är inte så lätt alltså. Det är klart, att bara dra in snoken på hästen och trycka på så det ser lite snyggt ut är väl inte så svårt, men Norton är ju så galet pigg att han det blir svårt att få det lugnt och harmoniskt. Tränare tyckte att han var en riktig kvalitetshäst. =D Norton rules!!! Hon tyckte också att vi inte kan vänta så länge som fyra veckor till nästa tillfälle. Great! Det blir nog bra.

Ante hade 38,3 i morse och 38,2 när jag tog in honom. Nu ska jag åka och hämta medicinen på Apoteket. Eftersom han fick penicillin igår ska tempen gå ner. Jag blir ju lite nojig och nu är jag orolig att bandaget ska stasa. Jag tror inte att det gör det, men får väl be om en second opinion sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela