Real Time Analytics

Livet På En Kant

Mot jobbet... =(

Publicerad 2012-07-24 06:25:22 i Vanlig vardag,

Orkar egentligen inte, men jag orkar inte heller ringa och förklara varför jag skulle vara hemma. LIka bra att gå de här två dagarna innan jag har semester i nästan 3 veckor. Det är väl bara att bita ihop.

Igår var jag ju på arbetsintervju. Grejen där är att man börjar jobba några timmar för att prova på och jag vet inte hur länge jag orkar ha det så. Ska jag då jobba ännu mer? Det känns orimligt. Jag behöver ju jobba mindre, eller med annat. Det här håller ju inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela