Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jaha, då blev hästen halt. =(

Publicerad 2012-07-25 05:56:32 i Vanlig vardag,

Jag hoppas att det bara är att den är ömfotad. Det skulle vara det bästa scenariot, men även om det "bara" är det lär den fortfarande knappast gå och visa honom på torsdag. Det känns förjävligt!

Det känns som att jag lika gärna ge upp allt helvete och lägga ner.Varför går allt bara sååå dåligt just nu? Jag pallar inte. Jag orkar inte.

Jag kan i alla fall se fram emot min sista dag innan semester och det är ju toppen-toppen. Sedan är jag ledig i 2,5 vecka. Under den tiden ska jag ta och fixa mig ett arbete. Ett annat dåra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela