Real Time Analytics

Livet På En Kant

Pms-kärring idag

Publicerad 2012-01-25 09:58:38 i Vanlig vardag,

När jag vaknade i morse hade jag ont i halsen och kände mig riktigt risig. Det är inte ok. Måste åtgärdas omgående. Inte konstigt att jag kände mig trött igår. Upptäckte igår att Norton blivit sämre i magen. Blir till att köpa lite psylliumfrön åt honom. Det brukar hjälpa. Fick psykbrytet i morse fast det var ganska obefogat bara för att Norton backade istället för att gå fram vid grinden. Antar att jag är en jävla pms-kärring idag. Hoppas ingen står i min väg bara. Bita sig i tungan kan vara bra ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela