Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag har gjort något galet igen

Publicerad 2012-02-22 20:44:57 i Vanlig vardag,

Jag vet inte riktigt vad som driver mig till sådant här lidande. Kanske är det det att jag måste känna lidande eller så är jag bara en enda knäppskalle till människa. Jag vet inte vilket, hursom är det nu gjort. Mitt fucking crazy liv fortsätter. Problemet med just det här är att jag är rädd att personen det gäller ska läsa bloggen och det känns inte riktigt, riktigt rätt asså. Hmm....jag vill ju berätta för er andra om mina strpatser.

Å andra sidan, om jag vågade göra den crazy grejen borde jag väl kunna berätta för er, eller hur? Jag ska ta mig en dusch nu, samla mig lite och sedan sätta mig ner och skriva ett litet roligt inlägg om mitt senaste tokeri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela