Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fredagsmyset!

Publicerad 2012-02-03 20:56:14 i Vanlig vardag,

Har nu kommit hem och sitter och myser lite. Det är nice. Jag åkte iväg tidigare och köpte lite vin. Jag är mycket nöjd med mitt inköp. Det blev ett vin som var baserat på Sauvignon Blanc, men även innhåller lite Chardonnay och Viognier. Jag tycker om Sauvignon Blanc och Viognier speciellt tillsammans. Chardonnay och Riesling är inga favoriter.


Den lilla flaskan J.P Chenet köpte jag bara för flaskans skull. Ni får se i ett senare inlägg vad jag ska med den till. =)

Så här ser det ut hemma hos mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela