Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ångest! *mansproblem igen*

Publicerad 2012-02-22 09:54:41 i Tvåbenade problem,

Nu har jag 'lätt' ångest över bloggen och den galna grejen jag gjorde för ett tag sedan. Puh! Det blir nog bra. Jag har ju gjort ännu en move gällande det, men den har inte kommit fram ännu. Allt jag kan säga är att världen är bra liten, eller......är det så att den som söker skall finna?

Jag kan ju nämna lilla detaljen att jag hade ett 'besök' här på bloggen via google och sökning var specifik gällande mitt senaste 'offer'. Det är fet ångest........När besöket dessutom var tvungen att läsa kategorin Tvåbenade problem blev ångesten total.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela