Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hoppet gör en faktiskt lycklig. Har ni tänkt på det?

Publicerad 2012-12-06 14:17:00 i Vanlig vardag,

Nu ska jag snart ner till stallet. Jag hoppas alltid att jag ska råka stöta ihop med en viss person på vägen. Nu känns det inte så troligt mitt på dagen en vardag, men hoppet är inte mindre värt för det.
 
Jag vet inte riktigt hur jag har tänkt om jag skulle träffa honom. Det jag vill egentligen är ju att träffa honom någon annan stans för jag tycker verkligen om att prata och att umgås med honom. Förr eller senare lär vi ju stöta på varandra. Jag hoppas naturligtvis på förr(idag är en bra dag för förr). =)

Jag ska ner till stallet senare också för jag har hjälp med tottolottosarna då. Idag är det mer som behöver göras efterom gårdagen var bajs. Med tanke på vädret alltså. Idag är det riktigt skönt och att se hundens lycka när han leker i snön kan ingen ta ifrån mig. Snacka om att en hund kan göra ens dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela