Real Time Analytics

Livet På En Kant

Det här är SÅÅÅÅÅ spännande

Publicerad 2012-12-06 11:18:11 i Vanlig vardag,

Min hjärna kommer att vara fullt med tankar om investeringen i mig själv de närmsta dagarna. I morse när jag vaknade såg jag att "julklappen" till mig själv var på väg. Jag är så exalterad inombords så ni anar inte. Nu kommer ju jag vara tvungen att följa mitt paket och var det befinner sig i världen på vägen hit. =)
Så här ser själva sändningstiden ut idag. När jag tittade i morse stod det att paketet skulle komma den 12:e, men nu såg jag att det stod att det kommer något senare. Det hade kommit in lite försent på dagen efter spärrtid så det blev förskjutet en dag.
 
Sändningsdatum
 
Försändelsedatum
 
Dec 6, 2012
Beräknad leverans
 
Dec 13, 2012 via 6:00 PM
Destination
 
SOLLENTUNA SE
 
Nedan kan ni se status för mitt paket. Just nu befinnner det sig i Shanghai. Det utgick från Hangzhou i Kina. Ni verkligen inte hur glad jag är för detta.
 
 
Dec 6, 2012 10:12 AM
Upphämtad
SHANGHAI CN
Försändelse mottagen efter FedEx spärrtid
Dec 6, 2012 6:28 AM
Försändelseinformation har skickats till FedEx

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela