Real Time Analytics

Livet På En Kant

Vad mer kan man önska av ett fredagssällskap än att

Publicerad 2012-08-17 21:53:00 i Vanlig vardag,

*han rapar högt

*har mycket hår - överallt faktiskt

*han luktar illa. Känns lite som stanken av gammal havsbotten.

*han tvättar snoppen ogenerat och mitt ibland folk

*han snarkar högt och ljudligt

*han smygfiser extremt illaluktande ibland.

*han lägger sig för att torka i min säng när han är blöt av regnvatten

*han smutsar ner mycket och städar aldrig efter sig - mycket oförstående på den punkten.

*han tar upp mer än halva soffan utan att ens fråga om det är ok.


Ja, som ni märker krävs det mycket för att vara perfekt.

♥ Vson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela