Real Time Analytics

Livet På En Kant

Publicering av hemsidan

Publicerad 2012-08-12 08:41:47 i Vanlig vardag,

Idag är det dags att publicera hemsidan. Jag har massor med jobb kvar att göra innan den är helt färdig. Pust och stön!

Det blir helt enkelt till att jobba som ett svin nu. Jag tänkte att klockan 16 blir en bra tid att publicera den. Då hinner jag också göra de sista finjusteringarna innan. Allt är inte perfekt ännu för jag har inte orkat läsa igenom och redigera texterna så att jag är nöjd.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-08-12 11:22:52

Vad spännande!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela