Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fixat "lokal" att använda till businessen

Publicerad 2012-08-11 11:34:38 i Vanlig vardag,

Det flyter verkligen på. Visserligen har jag spenderat massor med timmar på det här projektet, men jag vill verkligen lyckas.
 
Idag fixade jag en lokal til verksamheten och det känns bra. Det är bra pris på den och den fyller mer än en funktion insåg jag sedan. Det här kommer att bli toppen. Den är inte tokliten utan vi kan hålla ett lager.
 
Det är en del meck med alltihop det erkänner jag och jag har tappat allt fokus på annat och gör bara det här just nu. Mitt upp i allthop lyckas jag faktiskt sälja underkläder också. Hihi! Jag är inte tokdum som jag nog kan verka ibland. Det som är bra med att vara själv är jag kan göra det jag själv vill. Jag kan alltså göra det här. Det är så skönt. Det tog ungefär 2 år efter att tog slut med mitt ex och när jag var med honom var allt en omöjlighet. Det kommer aldrig att få hända igen.
 
Nu känns det som att mitt liv börjar ta fart igen. It feels great!!!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela