Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ibland är det svårt att leva, ibland är det inte svårt att leva

Publicerad 2011-10-15 18:50:45 i Vanlig vardag,

Idag på vägen till jobbet fick jag avnjuta en fantastisk morgon. Jag fick till några helt suveräna bilder. Ännu har jag inte fått till det här med fokus riktigt bra. Kameran kör på autofokus och ibland blir det lite fel. Jag la ut de bilderna ändå. Vissa som jag fick till är jag sjukt nöjd med. Se och njut säger jag bara. 






















































Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela