Real Time Analytics

Livet På En Kant

Ingen ridning för min del

Publicerad 2011-10-27 05:39:16 i Vanlig vardag,

Idag blir det ingen ridning för min del. Åker först med L&L och slänger lite sopor från stallet. Sedan blir det att åka dit fixa mat och mocka. Norton har inte fått sin sko fixad och Ante var väldigt trött igår så båda får vila idag. Istället blir det lite städning för att sedan sitta och ta det lugnt och bara softa i soffan.

Funderar på att skaffa tv4pla premium, då kan jag titta ikapp på alla House jag har missat den här säsongen. Mitt nya intresse är ju att se programmen på vägen till jobbet. Det var nice. Igår såg jag Anno 1790 på morgonen, eller sista delen iaf för resten hade jag sett kvällen innan.

Känns sjukt ensamt utan hunden alltså och nu har det bara gått en dag på hans semester. Jag har faktiskt lite mer än bara städning att ta tag i idag så jag får väl fixa det när jag ändå har tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela