Real Time Analytics

Livet På En Kant

Uppdatering lovas!

Publicerad 2011-05-07 05:56:48 i Vanlig vardag,

Idag hoppas jag att de ringer och säger att hästen har fölat. Jag lovar att uppdatera så fort jag vet något. Nu måste jag iväg till jobbet och eftersom jag lämnar hunden och bussen går så knäppt på helgerna måste jag åka redan nu för att hinna med bussen. Den går liksom en minut innan nästa tåg kommer in på stationen. Ja, jag vet, de har inte tänkt till. Även om bussen ska passa en annan station kunde de väl ha väntat med buss i en minut iaf.

Vi hörs senare. Nu måste jag gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela