Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fler läsare

Publicerad 2011-05-18 06:15:34 i Vanlig vardag,

Alltså mina skor är typ trasiga och jag kommer inte att hinna köpa några nya förrän på fredag eller lördag. Varför har jag inte gjort det innan och hur kan skorna se ut så här efter två månader? Jag fattar inte, å andra sidan har jag aldrig gått så här mycket förut heller.

Imorgon och på fredag har jag två roliga saker att se fram emot, men jag tänker inte berätta om det här. Inte än iaf. Sedan kan jag berätta att läsarantalet har ökat markant senaste två veckorna. Jag vet inte vad som har hänt, men det är ju roligt. Jaja, jag har egentligen inte tid att skriva på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela