Real Time Analytics

Livet På En Kant

Härlig känsla idag!

Publicerad 2011-06-04 14:03:37 i Vanlig vardag,

Jag vet att uppdatering varit lite dålig sista tiden, men det är alldeles för trevligt att vara ute i det fina vädret. Precis som antalet läsare sjunker då sjunker också min tid vid datorn. Idag ska jag in till "staden" och äta lite glass för vädret är sjukt fint. Efter det ska jag till hästarna och ge dem lite mat. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra ännu, men det kanske blir staden en sväng då också eller kanske bara en sväng ut här i området. Jag får se.

Ett av problemen med så här fint väder är att man blir lite sugen på alkohol. Nu är jag ju inte jag någon stordrickare, men jag blir liksom sugen på något kallt - och gott! - att dricka i det här vädret. Med tanke på huvudvärken, som jag tror kommer från lite vätskebrist borde jag nog ändå hålla mig till vatten, men det är svårt.

Hunden hade en bra dag idag trots solen och fick inga anfall på morgonpromenaden. Jag hoppas att det håller i sig och han blir också bättre och bättre överlag.

Så här fint är det idag! (fast bilden är från förra sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela