Real Time Analytics

Livet På En Kant

Bild på Skönheten och Odjuret

Publicerad 2011-07-24 17:05:04 i Vanlig vardag,

Imorgon har jag en som kommer och ska titta på Norton. Jag hoppas det kommer bli bra. Just nu känns det lite akut att få hjälp med hästarna. Måste hitta på något ganska omgående känner jag. Nu har det som blivit ståendes i 6 veckor och det håller inte i längre. Tror jag ska försöka hitta något till Ante också.

Norton är ju lite lättare att hålla på med än Ante. Problemet med Norton är att jag är så petig. Vill inte att någon ska komma och slita och dra i munnen för då. Ante är ju lite mer av ett mongo. Han är tjurig, unghästig, dampig och har lite hingstmentalitet när man rider. Jag borde kunna hitta någon till honom också.

Om det är någon ni känner som ni tror skulle kunna passa kan ni ju höra av er.




Här får ni en bild på Skönheten och Odjuret. Ni kan ju själva avgöra vem som är vem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela