Real Time Analytics

Livet På En Kant

Gjorde personlighetsstörningstest - nöjd med resultatet!

Publicerad 2011-08-18 15:40:27 i Vanlig vardag,

Fick för mig att göra ett personlighetstörningstest idag och jo, jag verkar störd!

I tabellen är siffrorna till höger medevärdet och siffrorna till vänster mina. Det är ju bara att konstatera. Paranoid - ja, uppenbarligen kraftigt, men det har jag ju redan talat om för er. Sedan är jag tydligen också väldigt antisocial, men det betydde tydligen att jag inte inte vill träffa människor utan något annat. Jag är ju tydligen lika narcissistisk som jag är paranoid. I övrigt ser det väl rätt ok ut. Så störd verkar jag ju ändå inte vara. Jag är åtminstone inte 100% av något. Det är ju alltid något.

Paranoid |||||||||||||||||| 74% 49%
Schizoid |||||||||| 38% 53%
Schizotypal |||||||||||||||| 62% 53%
Antisocial |||||||||||||||||| 78% 47%
Borderline |||||||||||||| 58% 47%
Histrionic |||||||||||||| 54% 43%
Narcissistic |||||||||||||||||| 74% 41%
Avoidant |||||||||| 34% 39%
Dependent |||||||||||| 42% 37%
Obsessive-Compulsive |||||||||||||| 58% 40%

Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||||||| 74%
Schizoid |||||||||| 38%
Schizotypal |||||||||||||||| 62%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||||||||||||| 58%
Histrionic |||||||||||||| 54%
Narcissistic |||||||||||||||||| 74%
Avoidant |||||||||| 34%
Dependent |||||||||||| 42%
Obsessive-Compulsive |||||||||||||| 58%

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela