Real Time Analytics

Livet På En Kant

Gårdagen var insane

Publicerad 2011-08-16 16:55:29 i Vanlig vardag,

Jag ska berätta lite kort om gårdagen nu. Tydligen ska hästen ha ett fettlager som man ska sitta på när man rider. Ja, ni som känner Norton vet ju att han inte har något och aldrig kommer att få något för den delen heller. Nu vet jag att det finns många som verkar vilja ha det på sina hästar för många hästar ute i stallen ser faktiskt ut som välgödda julegrisar. Nu tycker jag varken att hästar ska vara feta eller smala utan lagom. Det är skillnad på att vara fet och välmusklad. Jag ska berätta mer när jag kommer hem senare. Nu ska jag ta hand om mina hästar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela