Real Time Analytics

Livet På En Kant

En till häst att rida!

Publicerad 2014-03-12 17:14:18 i Vanlig vardag,

Det är helt sjukt, men nu står jag med 5 hästar som ska tränas. Den här sista har inte kommit ännu och den historien är lika sjuk som det som hände igår. Återkommer med historierna i sin helhet när jag sitter vid en dator.
Iaf om jag tackar ja till den här sista imorgon har jag en häst i träning också. Det ska bli hur spännande som helst. På ett sätt är jag nybörjare inom området samtidigt som jag har erfarenhet. Kul va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela