Real Time Analytics

Livet På En Kant

Fan också.......

Publicerad 2013-06-17 07:32:54 i Vanlig vardag,

Jag som har asmycket att göra. Istället måste jag åka och jobba en sväng. Hur fan ska jag hinna med det andra? Det går inte. Det blir liksom ingen tid över. Jag blir sjukt irriterad på en del saker, inte att jag ska jobba men en del andra.
 
Nu ska jag ner och släppa ut hästarna iaf. Hoppas Ante ser bättre ut. Blir så trött på det också. Varför kan vi inte samhalta alltså, att vi är halta samtidigt? Det borde ju vara så mycket smartare än att vi kör omlott. Nej, bara å le å se glad ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela