Real Time Analytics

Livet På En Kant

Morgonstund.....

Publicerad 2013-04-16 08:01:49 i Vanlig vardag,

Jag är trött som satan idag, men jag ska åka och jobba några timmar. Det känns nog bättre när jag gjort något. Frågan är om denna smärta kommer av väderomslag eller överansträngning. Det är väldigt svårt att ha stall och överanstränga sig. Det finns liksom inget som inte är tungt att göra där. Tacksamt är iaf att solen skiner för då torkar nya höbalen lite fortare. Den kändes som sopphö för att den var så blöt. Usch! =(
 
Jag slutar tidigt och tänker passa på att njuta av solen. Jag hoppas jag får något roligt att göra på jobbet idag som innebär utevistelse. Det som är bra är att jag glömmer att jag har ont när jag jobbar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela