Real Time Analytics

Livet På En Kant

Jag ska berätta något sjukt

Publicerad 2012-10-12 04:46:00 i Vanlig vardag,

Helt plötsligt från ingenstans började jag faktiskt tjäna lite pengar på den här bloggen. Jag har alltid försökt, men inte trott på det. Var man än läser står det att just det jag använder tjänar man inga pengar på. Faktum är att koden för att jag ska få min första utbetalning till mitt konto ligger i bilen och jag kan inte tänka mig annat än att det lär fortsätta flyta på.
 
Det jag tjänat senaste veckan är var faktiskt 855% mer enligt någon statistik på sidan. Låter ju bra när man ser till %en iaf. =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-12 11:40:46

Räcker det till en Hollandsresa månne? =D

Svar: Snart så....om det ska öka på det här sättet så! =)
Livet På En Kant

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela