Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hmm...vadå, är det JAG som har fördomar?

Publicerad 2012-01-24 06:21:25 i Vanlig vardag,

Öppnade precis datorn, gjorde de vanliga checkarna dvs kollade bloggstatistik, kollade faceboook och öppnade för att skriva nytt inlägg. Konstaterar på statistiken att någon gjort en [secure search] på google och eftersom att jag hade en sökning på negerkukar igår tänkte jag genast att det är någon som var ute efter att porrsurfa.

Fortsatte vidare in på Facebooksidan när jag inser att jag ju faktiskt kan kolla vilken sida personen i fråga var in på, ni behöver inte vara oroliga, jag vet bara vilka en bråkdel av dem som är inne faktiskt är. Vet ni, de kollade inte negerkukssidan. Den var inne och kollade på inlägget från igår om den vanvårdade hästen. Hmm...måste nog tänka till själv hur mina tankebanor ser ut. Lite intressant är det. Varför skulle man göra en [secure search], vilket jag inte ens vet vad det är, på något ord där. Det är klart att det är ett känsligt ämne med vanvård av djur.

Jag utgick från att de som ville vara hemliga är de som porrsurfar, men det är bara att konstatera att jag hade fördomar ang det.

Nej, nu måste jag åka. Har inte lagt ut någon mat till hästarna i hagen idag och de vill nog ät innan kl 15.30 så det blir till att speeda på lite. Ha en bra dag! Funderar på att ta med datorn till jobbet idag.

Kommentarer

Postat av: Fanny

Publicerad 2012-01-24 10:29:08

Mina porrsurfare är då aldrig "anonyma". De är väldigt rakt på sak i deras sökningar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela