Real Time Analytics

Livet På En Kant

Önskas köpa: Extratimme på dygnet.

Publicerad 2012-04-27 06:11:01 i Vanlig vardag,

Tänk om det kunde vara så enkelt som när man får ett extraliv i Bubble Witch Saga(eller något annat fb-spel för den delen) att man tittar på en liten videosnutt och vips har man ett liv till. En extratimme kan man ju faktiskt tjäna på ett annat sätt i spelet - att be en vän om hjälp.

Idag hade jag en miljontrehundratrettio saker att göra, men det går inte nu. Jag måste jobba istället. Jaja, sånt som händer. Plånboken blir glad i slutändan.

Igår pratade jag igen med humhum och det var trevligt. Jag tycker om att prata med honom. Nu måste jag dock inleda dagens arbete. Hästarna vill ut och äta frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela