Real Time Analytics

Livet På En Kant

Hur tänkte jag nu?

Publicerad 2012-04-02 18:54:38 i Vanlig vardag,

Nu ska jag vara med på programridning på söndag. Förstår inte riktigt hur jag tänkt det då det varit väldigt dåligt med träning senaste tiden. Nåväl, det kan ju inte gå sämre än sämst. Just nu är det 0-läge eftersom jag inte ridit någon dressyr på typ 100 år. Det här är alltså bara första startläget. Det jag ska utgå från i fortsättningen.

Nu ska jag ner till stallet. Idag blir det nog ridning. Jag har två andra saker jag måste göra också för jag glömde att köpa bröd igår så det blir till att åka på affären.

Skrev ett inlägg i morse, men det verkar ha försvunnit bort. Det har hänt en gång förut också. Jag kanske är för snabb med att stänga ner datorn på morgonen innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Livet På En Kant

Bloggen handlar om mina sjuka idéer och konstiga tankar. Min fritid avhandlar jag med mina hästar och Vson. Ibland gästbloggar Vson. Jag är inte normal, men det är bara att läsa några inlägg så har du snart fattat konceptet.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela